Re: Czy joystick na USB pojdzie na GamePorcie?

Autor: coralgol (coralgol0_NOSPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 18:52:43 MET DST

On Mon, 29 Jul 2002 16:58:20 +0200, "Qba" <qba_at_qba.w.pl> you wrote:

>Witam,
>
>Mam zamiar kupic joystick (Logitecha zreszta);
>Ten sam typ jest w 2 wersjach: na USB i na GamePort;
>W wersji na USB nie ma przejsciowki USB<->GamePort
>mimo, ze GamePady Logitecha na USB maja w zestawie
>przejsciowke USB<->GamePort (?!);
>
>Czy joystick na USB podlaczaczony przez przejsciowke do GamePortu bedzie
>dzialal?
>ps. czy feedback moze nie dzialac? (mniejsze zasilanie na GamePorcie)

ztcw WingMan Strike Force 3D i Force 3D sa tylko w wersji usb moze pomyliles
sobie z Extreme Digital 3D albo Attack 2 lub jakims starszym modelem.
btw jezeli masz "slabszy" komp przygotuj sie na to, ze ff przez usb obciaza
system i _moze_ ci ubyc fps ;-)
btw mialem kiedys force 3d i uwazam ze ff to zabawka dla dzieci nie warta
zachodu, lepiej roznice w cenie pomiedzy zwyklym modelem spozytkowac na cos
innego np lepszy joystick chociazby cos m$ lub pedalki, chyba ze ktos ma zamiar
uzywac joya do nawalanek i innych takich zlodzieji czasu ;)

--
pozdrawiam
coralgol