Re: płyta do 32x nagrywarka tylko do 12x

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 16:50:40 MET DST

Użytkownik "Przemek" <skwarp_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> mam nagrywarke RICOH 20x10x40
> niektóre płyty daja sie nagrac z predkoscia 20x (platinum, dysan )
> ale płyty samsung do 16x tylko 12x, płyty emtec do 16x tylko 12x
> płyty emtec do 32x tylko 12x
>
> cos z płytami jest nie tak ? czy z moją nagrywarką ?

na grupie cdrinfo.cdr na serwerze news.cdrinfo.pl na pewno otrzymasz wiecej
odpowiedzi.
wg moich spostrzezen to troche dziwne ze plytki X16 nagrywane sa max X12.
zawsze nagrywam szybciej niz producent plytek zapewnia, np:
tdk X16 - chodza na X40
verbatim X16 - chodza na X32
samsung X16 - chodza na X24

pzdr.