Re: Karta avertv studio...

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 16:46:29 MET DST

> Ja używam karty AverMedia TV Studio,jakie masz problemy?.
Ok juz niema problemu . Klopoty sprawiala SB64 ktora nie pracuje w duplexie
(dlatego tuner sie wywalal). Karte zmienilem na 128 i oki wszystko lata. W
kompie mam tusl2-c i tam jest intel815ep a wiec on nie powodowal tego
zjawiska. Mam jeszcze jedno pytanie czy u Was tez wystepuje cykliczne
spowalnianie kompa a wlasciwie grafiki co 3-5 sekund (widac to jak np. robie
glosniej TV). Moze sobie jakos poradziliscie??
pozdrawiam
P.S Czy jest jakis program umozliwiajacy przez siec obserwacje innego
pomieszczenie (za pomoca tej karty)
wojtek