Re: Drukowanie z pliku drukarki?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 15:13:23 MET DST

> Moze zamiast prn wpisac usb1, usb01, czy cos takiego...?
> Rufik

prn jest strumieniem wyjściowym systemu operacyjnego i wskazuje na domyślną
drukarkę, a ta z kolei jest skojarzona z pierwszym portem LPT. Zagadnienie
znam tylko z DOSa, a tam nie bylo wsparcia dla USB. W konsoli np XP być może
dałoby się przekierować strumień lpt na urządzenie USB, albo zdefiniować
strumienie USB i pisać tak, jak sugerujesz, ale nigdy tego nie robiłem, a na
trzeźwo filozofii się nie podejmuję;)))
Ale fakt, nie dostrzegłem w poście, że drukara jest na USB, więc moją radę
chyba o kant dupy potłuc...:(
pozdro...
sprocket