Re: Gdzie są hasła?

Autor: Skoczeq (skoczeq_at_go2.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 14:07:25 MET DST

> Sprzedaję komputer i kupujący poprosił o pozostawienie zainstalowanego
> systemu i oprogramowania. Korzystałem z internetu i chciałbym usunąć ślady
> haseł ze stron www (poczta, bank). Gdzie tego szukać (mam Win98) i co
> usunąć?

Najlepiej sciagnij SurfPal - jest on chyba 30 dniowy - wiec nawet nie
bedziesz musial szukac ulepszacza :), tam masz duzo opcji :) wszystko -
historie, ciasteczka, hasla i te sprawy - pojawia ci sie nowy pasek w
przegladarce (przynajmniej w IE) i tam masz ikonki :).

Ale lepiej bedzie jak juz ktos pisal - nowa instalacja windowsa, co to dla
ciebie ta godzinka a bedziesz mial swiety spokoj.

pozdr.
SkoczeQ