Pamieci Micron na KM133A

Autor: Piotrek (pj167146_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 13:33:29 MET DST

Witam wszystkich,

mam kość 256MB firmy Micron wsadzoną do płyty Asus A7V-133VM (na KM133A) i mam z nią duże problemy. Windoza XP mi się raz po raz wywala z blue screenem, z losowymi przyczynami błędów. Sprawdziłem pamięć programem MemTest86 i wykazał mi ponad 6500 błędów po jednym cyklu testów. Co ciekawe, wsadziłem ją do płyty na KT133 (jakiś ECS) i nie znalazł żadnych błędów!!!. Jeszcze ciekawiej, na Abicie BE6 powinna być widoczna cała pamięć 256 MB, a widział jedynie połowę; nie wykazała błędów.

Upewniłem się że to nie płyta jest zwalona - do badania osadziłem Infineony 2 kości po 64 MB, 0 błędów.

Nie wiem czy to jest uszkodzenie kości czy Microny gryzą się z KM133A ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

Piotr Jaworski