Re: przejsciowka FCPGA

Autor: Kosh (khn_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 12:08:13 MET DST

"Buddy" napisal(la) dnia 2002-07-29 10:06, te oto slowa:

> mam problem z dopasowaniem przejsciowki FCPGA do procka i plyty, mam juz
> z 7 przejsciowek i zadna nie dziala - jakis pomysly ?

Twoja plyta moze byc konstrukcja, przy ktorej projektowaniu nie zostal
uwzgledniony "nowy plan" zasilania procesora (tzn. plytka zostala
zaprojektowna zgodnie ze specyfikacja/zaleceniami intel-a, ma problemy z
zasilaniem ponizej 1,8 V).

Warto zaznaczyc, ze w PIIIE/Celeron2 wykorzystano "pusta" nozke na RESET
procesora. W starszych konstrukcja jest podawane na nie napiecie 3,3 V,
co w istocie powoduje ciagle resety ukladu. Zabawny jest INTEL ;-)))

P.S.
Przejciowka raczej nic nie da, ale probuj (mozesz uszkodzic uklad)... ;-)

--
Best regards, Kosh                                     khn(at)wp.pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"