Re: Karta graficzna a złącze S-Video

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 10:28:32 MET DST

Użytkownik sprocket <sprocket_at_sys.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisał:ai2rms$ghn$1_at_news2.tpi.pl...
> kiepsko
> Całkiem możliwe...

> Demo ¶ci±nięte z internetu działało 10 minut...Co¶ się zmieniło od trzech
> miesięcy (bo wtedy ostatnio używałem) ?

dozo sie zmienilo - tak strasznie starasz sie miec oryginalny soft ze nie
zauwazyles ze TVtool byl tez we wczesniejszych wersjach 4 - zupelnie darmowy
jesli mas uklad Crontela to tez jest TVCC2000 (równiez darmowy) , sam go
używam i jest super
pozatym mam całkiem ł±dny obraz na TV (kabel zwykly 5m, karta GF2MX Prolink)
jesli chodzi o marginesy to przy filmach nie ma to zadnego znaczenia
(CinemaPlayer i na fullscreen ustawiasz obraz jak chcesz)