Re: Problem z Radeonem 7500 i tv-out!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 10:17:44 MET DST

Użytkownik Paweł <paweliciek_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ai0rse$4ne$1_at_news.gazeta.pl...
> Witam,
> Obraz z Radeona 7500 na tv (s-video->chinch) jest widoczny tylko do logo
> stratowego (winxp) potem czarny ekran na tv, na monitorze ok. Natomiast
> kiedy uruchamiam system w trybie awaryjnym, wszystko jest ok. Może chodzi
> odświeżanie, ale najmniejsza dostępna częstotliwość to 56hz (poza tym TV
> jest 100hz)?
> Proszę o pomoc!

a byles juz w zakladkach ustawienia ekranu ?? - wiesz tam wlasnie sie to
ustawia bo standardowo pod Windami wyswietlanie jest tylko na monitor
(dokladnie ekran1)
to ze przed odpalanie windy bylo tu i tu wynika z tego ze ta kdziala karta
defeultowo bez zaladowania sterów windowych
osta wszystko ladnie
jak by prze DivX napisy nie pojawialy sie na TV to mozna zamienic ekrany i 1
dac dla TV z 2 dla monitora !
czestotliwosc nie ma znaczenie bo róznie sie ustawia dla tv i dla monitora
(osobno, tak samo jak rozdzielczosc)

a do co TV 100Hz ...... to nie jestem pewien, ale i tak sygnal trzeba puscic
na 50Hz a sam TV potem "oszukuje"