Re: Matrox G200 i paski na ekranie

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 09:40:59 MET DST

"[.:whammy:.]" <whammy_at_WYWALTOgo2.pl> wrote:

> hmm.. tzn ze karta graficzna tez ma swoj BIOS tak? hehe no widzisz
> - bo ja myslalem ze musze robic upgrade BIOSU plyty glownej.
> no sprobuje w takim razie tego sposobu - thx :o)

 Tak. Chodzi o BIOS na karcie - nie ten na płycie głównej.
 Ja się po nagraniu nowego BIOSu pozytywnie zaskoczyłem
 (działa, działa!! ;) bo w sumie i tak wcześniej karta była martwa
 przy działaniu z moją płytą.
 Musiałem tylko troche pokombinować i wsadzić drugą kartę "rozruchową"
 w slot PCI (Matrox sobie dalej siedział w AGP).
 Przed upgardem poczytaj readme ze ściągniętego pakietu.
 Gdyby nie wyszło Ci pod windą będziesz musiał zrobić to pod DOSem.

 Pozdr.