Re: SB Audigy - 2 x line out ?

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 08:02:36 MET DST

Użytkownik "Hari Seldon" <hariseldon_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam pytanie do nieco bardziej zaawansowanych szczęśliwych użytkowników
> karty SB Audigy... Jak wiadomo, ma ona dwa analogowe wyjścia line-out,
> te drugie służy np. do podłączenia drugiej pary głośników, w celu
> uzyskania dźwięku przestrzennego.

w zasadzie to ma jeszcze trzeci do center/subwoofer.

> Problem w tym, że na dźwięku przestrzennym mi nie zależy, za to
> chciałbym w sposób programowy uzyskać na LineOut_2 ten sam sygnał,
> który pojawia się na LineOut_1 - konkretnie: chciałbym podłączyć
> do karty jednocześnie zwykłe analogowe słuchawki ORAZ głośniki,
> bez potrzeby kupowania rozgałęziaczy.

nie bawilem sie ale sprobuj za pomoca EAX daj poglos na tyl bez opoznienia i
bez zniekszatalcen. No i ustaw w surround mixer 4 speakers.

> Czy da się taką opcję ustawić gdzieś na poziomie driverów czy
> gdziekolwiek indziej?

podejrzewam ze tu i tu - tyle ze EAX da sie programowac samemu a stery
hm.... raczej ciezko.

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117