Wentylatory&Karty Wideo

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 22:36:33 MET DST

Czesc
Mam dwa pytania :

1. Zamierzam kupic 2 wentylatorki 80x80.Nie wiem na co sie zdecydowac.
Przejzalem oferte www.4max.com.pl i znalazlem pare interesujacych wentylow :
Thermaltake TT-8025A-2B
Thermaltake SMART FAN
Cooler Master DAF- B81
Cooler Master SAF- B82
SUNON PTB1-6OC 3200
Wszystkie w/w sa ciche ( max 30dB ) , na lozyskach kulkowych podwojnych , a
ja nie wiem co wybrac. Potrzebuje zamontowac takowy cooler z przodu obudowy
( z tylu juz jest ) oraz w zasilaczu ( od razu pisze , ze nie zmienie
zasilacza , bo mam wystarczajacy - Enlight 250W ).

2.Wiem , ze w google mozna poszukac , ale czy moze mi ktos podac strone
testow/opisow kart Wideo ( chodzi mi o zgrywanie analogowe )

Z gory dziex

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]
!!!UWAGA!!!