Re: Nagrywarka do laptopa

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 17:33:49 MET DST

Dnia Sun, 28 Jul 2002 16:43:45 +0200 w artykule <ai0vth$5v2$1_at_news.tpi.pl>
gacfather <kbartek9_at_wp.pl> napisano co następuje:
> Mam pytanie moze troche laickie, ale ze nie wiem to chcialbym sie
> dowiedziec. Czy... zwykla nagrywarka do komputera stacjonarnego moze zostac
> uzyta jako nagrywarka zewnetrzna do laptopa. Moze kupujac jakies
> przejsciowki, itd. Jesli tak to czy laptop musi byc wyposazony w jakis
> specjalny port.

Zwykle po usb, lub fw jeśli posiada. Jeśli nie posiada to via odpowiednia
karta pcmcia. Są dostępne odpowiednie obudowy ide-usb/fw, ale przyznam
że nie wiem czy to będzie działać z dowolną nagrywarką, lepiej
kupić poprostu odpowiednią nagrywarkę zewnętrzną która w końcu też jest
zwykle ide->usb/fw tyle że dedykowana i dopieszczona przez producenta.

--
Marcin