Re: telewizor

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 13:37:36 MET DST

Użytkownik "Rogus-the-chosen" <rogus_at_wikings.pl> napisał:

> Sprawa wyglada tak mam w jednym pokoju komputer w drugim telewizor triluxa i
> hcce sie spytac (gf 4 ti 4200 msi) czy moge ogladac film na teleizorze a na
> komputerze robic co innego i czy glos z komputera idzie na telewizor ??? czy
> musze komputer przenosic z glosnikami zeby byl glos ???

Jeśli chodzi o obraz - nie ma problemu. Wystarczy w zaawansowanych
ustanieniach właściwości wyświetlania włączyć kilka opcji (pulpit rozszerzony
na dwa ekrany), czasami trzeba ekran telewizora ustawić jako podstawowy
(primary), bo wiele pełnoekranowych aplikacji otwiera się na tym ekranie.

Głos nie idzie po kablu S-VHS, trzeba z karty dźwiękowej wyprowadzić
"Line-Out" i wpiąć się gdzieś do telewizora, na przykład przez przejściówkę
do złącza Euro. Pewnie można gdzieś kupić albo zmajstrować taki kompletny
kabel - dwa wtyki do PC, jedno Euro do TV. Oczywiście w telewizorze
będzie słychać to samo, co w PC, zatem nie będziesz mógł równolegle
z odpalonym filmem uruchamiać jakiejś "hałasującej" aplikacji - na przykład
gry. Ale z IE czy OE, Worda itp. da się korzystać.

--
Sławek [am-pm]