Re: czarny pixel

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 00:09:58 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Witkowski" <kwitkows_at_elka.pw.edu.pl> napisał:

> mam maly problem z moim monitorem (samsung 757dfx). wszysko w nim swietnie
> dziala i ma piekne osiagi lecz jest jeden blad: mam wypalony jeden pixel

Doczytaj uważnie gwarancję, chyba są różne normy, być może zmieniają się
w czasie. Swego czasu w monitorach notebooka spotkałem się z opisem, że
dozwolone są trzy źle działające piksele na całej powierzchni ekranu, ale nie
mogą byc bliżej, niż dwa centymetry od siebie. Jakoś tak. Taki monitor nie
podlegał reklamacji.

--
Sławek [am-pm]