Re: LCD - samsung 152B

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 00:02:46 MET DST

Użytkownik "rc447" <sou_at_wp.pl> napisał:

> Może już ktoś jest posiadczem tego monitora lub
> też miał okazję potestować go i mógłby
> podzielić się wrażeniami.
> [............]
> Za adres sklepu w Warszawie gdzie można dostać ten
> monitor poniżej 2150zł byłbym wdzięczny.

Najnowsza oferta Media Markt - 2199, więc nie spełnia
twoich oczekiwań. Ale przekonałem się kiedyś, że warto
poważnie rozważyć promocje w tym sklepie. Kiedyś
widziałem jakiś "drobiazg", który zamierzałem nabyć.
Postanowiłem jednak poszukać lepszej ceny w innych
sklepach, znaleźć dystrybutora - hurtownika (mam papiery
na firmę), ale nic lepszego nie znalazłem. Jak następnego
dnia wróciłem skruszony do MM, okazało się, że wszystkie
egzemplarze wykupiono. Obdzwoniłem wszystkie inne
sklepy MM w Warszawie - wszędzie promocyjny towar
"wyszedł".

Z twojego postu wynika, że możesz ten monitor kupić
za 2150. Czy mógłbyś zdradzić namiar na źródło?

--
Sławek [am-pm]