Re: do uzytkownikow 19" philipsow serii P

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 23:46:39 MET DST

Użytkownik "Ferdynand Kiepski" <fkiepski_at_go2.pl> napisał:

> Jak sprawuja sie wyzej wymienione monitorki? Interesuja mnie szczegolnie
> 109P20 i 109P40 - jak "wygladaja" na tle konkurencji w zblizonej cenie -
> jakosc obrazu, awaryjnosc, ewentualna konkrencja, itd. Z gory wielkie dzieki
> za glosy.

Miałem przyjemność dłużej popracować z modelem 109P20. Zupełnie
przyzwoicie sprawuje się w rozdzielczości 1600 x 1200 @ 85 Hz.
Ma doskonałe pasmo wizji (coś ze 260 MHz) - i to widać na ekranie
w tych najwyższych rozdzielczościach.
Nie wypowiadam się o konkurencji, bo nie miałem okazji w zasięgu
znajomych (ludzi i instytucji) podobnej klasy monitora pooglądać w akcji.
Oczywiście na jasnym tle widać dwie delikatnie zaznaczone poziome linie
- ale taka to uroda zastosowanej technologii maski. W filmach i grach
praktycznie tego nie widać, a i w normalnej pracy przestaje się wkrótce
na to zwracać uwagę.

--
Sławek [am-pm]