Re: monitor 19'' - glupia sprawa

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 22:51:44 MET DST

miałem taki sam problem!!!
kpupiłem sobie nowy monitor i problem nie znikł- dalej obraz był dupiaty.
Zaprosiłem kumpla, pooglądał monitor, poskrobał się w łysinę, i mówi:
dawaj lutownice, i wyciągaj kartę graficzną!
trochę zdembiałem, ale zrobiłem jak kazał. On wylutaowł takie 3 małe
elementy 6 innych zwarł i obraz "Zyleta"
Pytam go dlaczego robią takie dupiate karty, poco są zbędne elementy- bez
nich nie przejdą testów na zakłucenia , EPA, CE , itp.
Tak więc monitor mam już sprawny.
ToMasz