Re: ECS K7S5A vs K7S6A

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 17:05:48 MET DST

> BX Master

Dziekuje, postoje. IMHO zupelny przecietniak, na dodatek niestabilny z P3
Coppermine.

Ciekawe, widocznie nie za często się to objawia bo nie zauważyłem
problemów... chyba że mówisz o szynie 133 ?

> Dlatego warto było kupić inną płytę niż Abit niż spaskudzić sobie tak
> obrazy komputera.

Scislej to inna niz Abit z HPT. Bo przy BH6 w zasadzie 100% innych plyt na
BX wypadalo cieniutko.

No to jestem chyba lamerem bo swego czasu wymieniłem BH6 na 6163Pro....

Pozdrawiam,

Cooger