Re: Ile za drukarkę ?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 21:37:32 MET DST

> Wszystko zależy, co nazywasz oryginałem: ja kupiłem w optimusie tą
> drukarkę jeszcze jako Seikoshę (ponad 10 lat temu!) i już miała
> polskie znaki (w Mazovii i Latin ;-)

Możliwe.. Niektórzy sprzedawcy standardowo podmieniali EPROMY, zresztą nie
tylko w Seikoshach...

> Jakoś nigdy nie zdarzyło mi się (a używam ją od czasów Atari!)
> --
Cóż, mi się zdarzalo nader często, i to nie tylko na SP-1900, ale i SP-
2400. Podejżewam, że kwestia ilości stron ;))))
Ja jej używałem głównie do wydruku takich-tam schematów, wykresów histerez
itp. W grafice katowała się bardzo i zachowywała tak, jak opisywałem...
pozdro...
sprocket