Padł dysk czy namieszała instalacja drukarki??

Autor: x5y7_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 27 Jul 2002 - 19:58:38 MET DST

Dziwny problem z kompem u kumlpa. Po zainstalowaniu drukarki HP DJ845 wszystko
przez chwile wygladało OK. Wydrukawała sie strona testowa itd. Wyciagnałem
płyte z CDROMu i włożyłem inną z jakimś programem... nagle wszystko stanęło,
zapadła ciemność i pojawił się blue-screen, nie pamiętam nawet z jakim napisem.

I tu najciekawsza rzecz, tuz po restarcie gdy przelatywały przez ekran
wszelakie tabelki wszystko stanęło na "Veryfing PMI Pool Data...." dysk zaczął
dziwnie rzęzić i nie był w stane dalej ruszyć.

Próbowałem odpalić z dyskietki startowej, ale znów to samo. Kilka minut
rzężenia na "Veryfing PMI Pool Data...." po czym co dziwne, komputer jednak z
dyskietki ruszyl. Zapusciłem scandiska a ten wyjechał z komunikatem "błąd
odczytu z tablicy FAT" i takie tam pierdoły ze nie może tego naprawić (dysk
oczywiście rzęził podczas skanowania).

Co dziwne przy niektórych uruchomieniach dysk nie był widoczny dla systemu, to
znaczy formalnie bios go widział ale po uruchomieniu systemu z dyskietki
startowej i zapuszczeniu fdiska, pojawiał sie komunikat "brak dysków stałych"

No ale czasami go widzi. Ten dysk to IBM 40GB od Madziarów (pożal się Boże
dobrze że to nie mój komputer). Ma dwie partycje, padła ta z systemem ale tej
drugiej tez czasem nie widzi i rzęzi...

Cholera nie wiem jak to ruszyć. Formatować? Czy sie nie patyczkować i wymienić
dysk na inny? A moze to tylko instalacja drukarki cos namieszała, w końcu przez
tydzień dysk chodził i było wsjo OK?? Słyszałem od osób składajacych kompy by
uwazać na instalowanie HP 845 z płyty CD bo moze uszkodzic system... No ale
żeby az tak??????
Pozdrawiam
Darek