Co to za płyta???

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 16:45:22 MET DST

Hej
Kupilem sobie (uzywaną) plyte pod Celerona 400 (Socket370). Prawdopodobnie
jest to ECS (?) z serii P6 na VIA. Plyta ma 5xPCI, 1xISA, 1xAGP i 1xAMR (byl
w niej modem nawet). Niestety po BIOSie nic nie moge dojsc, jest to AMIBios:
62-0725-000000-00101111-071595-V694V686
Programy typu Amimbid, CTBios itd. nic mi nie daly (tyle ze sobie ten nr
spisalem i ze płyta jest na P6 co i tak wiem). To samo odwiedziny na
Wimsbios.com. W ich spisie nie ma AMIBiosów na 62.
Moze ktos ma taką samą albo na tyle podobną ze będą pasowały drivery od
dzwieku i modemu?

--
Pozdrovionka
Speedy