Re: Jaka karta graf. na PCI ?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 16:46:25 MET DST

> Chce zlozyc sobie komputer oparty o plyte Gigabate'a GA-6VEML (zalezy mi
na
> slocie ISA - mam dobra karte dzwiekowa ISA ze starego komputera).
> Na plycie jest grafika Intela, nie ma za to portu AGP. Co moge dolzyc na
PCI
> (mowie o grafice), zeby to bylo sensowne ? Najlepiej z optymalizacja
> cena/jakosc :)

a to nowosc zeby na plycie z Via byla wbudowana grafika Intela ;-)
jak chcesz cos firmowego to looknij tu
http://www.servodata.com.pl/pny/verto/verto_g4_mx420_pci.htm
http://www.servodata.com.pl/pny/verto/verto_g2_mx400.htm

dobra firma ale malo znana w Polsce, (wykupila Else)

cennik
http://www.servodata.com.pl/pny/verto/pny_verto_cennik.htm
drozsze od Mint'owych ale przynajmniej firmowe a nie jakas tania
"chinszczyzna"

pozdrawiam