Re: Obudowy Mode Com - opinie

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 13:10:26 MET DST

> Q...a naucz się cytować baranie, zanim coś wyślesz na grupy! Po drugie -
> Cybermirror ma być lepszy od Chiefteca ? Bo się ładnie błyszczy ? Oj,
> naiwny

:))
Nie denerwuj się...
Cybermirror ergonomicznie jest bez zarzutu, wygląda kosmicznie - czego się
czepiać. Same pudła Mode-Com są naprawdę dobre, przynajmniej te, które
widziałem (ktoś tu kiedyś narzekał, że dostał krzywą, ale pewnie mu wpadła
pod motorower...;)
Natomiast słyszałem różne opinie o zasilaczach....nie wiem, mój jest
b.dobry...
pozdro..
sprocket