Re: Nagrywanie Mini CD-RW

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 02:08:42 MET DST

<stasied0_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>Czy do nagrywania mini CD-Row potrzeba jakis specjalnych sztuczek. Dwie
>nagrywarki SONY 8x4x24 i Creative 8x4x32 nie radzi saobie wywalajac mniej
>lub bardziej zrozumiale komunikaty.
>Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Ja uzywalem mini CD-RW (Akoss) i faktycznie za pierwszym razem nie udalo mi sie
nagrac ich na Teacu W54e (x4). Dopiero po przeformatowaniu ich na szybszej
nagrywarce, Teac je rozpoznawal i potem nie bylo juz zadnych problemow.
Jesli uzywasz tylko CD-R, to obawiam sie, ze mozesz takich plytek nie byc w
stanie wypalic na tych 2 nagrywrkach (o ile oczywiscie problem dotyczy takze
innych napedow, a wyglada na to, ze tak wlasnie jest).

Andy