problemy z kartą grafiki Matrox G400 DH 32 MB

Autor: Bogdan Idzikowski (bogdanid_at_sz.home.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 01:42:25 MET DST

Na komputerze (płyta Soltek SL-75DRV4, procesor Athlon XP 1700, pamięć DDR
256 MB, system Win 98 SE) karta nie chce chodzić.
Po zainstalowaniu sterownika (używałem różnych do najnowszego włącznie) i po
zrestartowaniu systemu, karta pracuje dobrze, można ustawiać różne
rozdzielczości ekranu, ustawiać częstotliwość odświeżania, głębię barw itp.
Ale po następnym starcie komputera windows ładuje się do momentu
wyświetlania pulpitu w zadanej rozdzielczości i następuje zawieszka systemu,
a na ekranie kasza.
Karta grafiki jest dobra, gdyż sprawdzałem ją na drugim komputerze ( płyta
MS-6330, Duron 700 Mhz, Win 98 SE) i sprawuje się bardzo dobrze.
Może ktoś z Was używa płyty głównej Soltek i Matroxa, a mimo to, karta
działa dobrze, lub zna powody złego działania Matroxa?

Pozdrawiam
Bogdan