Re: Ati dvd i ID number.

Autor: Omulec (szymon_at_samochodowy.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 00:28:26 MET DST

> Problem jest tej natury, ze sposob ktory opisales dziala chuba tylko z CD
od

Z tego co widze nie ma mozliwosci zainstalowania ATI DVD, jesli nie ma sie
plyty z jakakolwiek poprzednia wersja ATI DVD. A ze takowej nie mam to
poleglem. Niestety na moim klonie Radka nie ma tego odtwarzacza. Jesli ktos
ma instalacyjna plyte z Ati DVD i moglby gdzies zrzucic ISO, albo w
jakikolwiek sposob mi ja udostepnic to pliiiz na priv.

Pozdrawiam
Omulec