Plyta startowa

Autor: Gwozdz programu (gwozdzprogramu_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 23:34:26 MET DST

Witam,

    zwracam sie do was z WIELKA prosba o porade.W jaki sposob wypalic plyte
cd, aby dzialala jako dysk startowy. Probowalem juz normalnie powrzuczac
pliki z dyskietki startowej, a komputer jej nie rozpoznaje. Znajomi mi cos
mowili ze w programie nero nalezy ja wypalic jakos jako "Both".

    A wszystkie te cuda sa potrzbne, bo musze zreanimowac laptopa kumpla,
ale ma zepsuty czytnik dyskietek. Probowalem juz odpalac go z orginalnej
plytki Win Me. I dziala, ale nie ma podstawowych komend jak format :(, wiec
dlatego chce zrobic normalna plyte startowo.

Z gory za wszelkie rady wielkie dzieki

Bartek
gwozdzprogramu_at_wp.pl