Re: co sadzicie o LG F700B?

Autor: Paweł Orliński (orlinski_at_nospam.obywatel.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 22:12:22 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> mial
>
> Daj spokój, 795 to jeden z najlepszych monitorów w klasie popularnych
> 17-tek, a 700 to jego pradziadek.
> HFreq 70 kHz - wartość godna 15-tki (795 ma 95 kHz)
> pasmo 110 MHz - jw. (795 ma 200).
> Podsumowując: obraz na tym monitorze jest mniej stabilny, i _ZNACZNIE_
> bardziej rozmazany, niż na 795 (bardzo ładny i ostry obraz...)

Ale to nie ten model! Dostalem dzis maila od czlowieka z LG, w ktorym pisze,
ze F700P to bedzie nastepca 795FT (czyli tak jak sie domyslalem). Monitor
ten ukaze sie na rynku pod koniec sierpnia.
Nie bede jednak czekal i jutro jade po zamowiony 795FT :)) Wg mnie ten model
ma rewelacyjne parametry i jakosc obrazu jak na swoja cene (960 PLN)
Thx wszystkim za opinie.

--
pozdrawiam
Pawel Orlinski