Re: Jaki notebook?

Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 21:55:18 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Jul 2002 21:06:43 +0200, doszła do
mnie wiadomość od "Szymon" <szym0n_at_webmedia.pl>, w której czytam:

>Dobrze - a czy ktoś miał jakieś (pozytywne/negatywne) doświadczenia z firmą Gericom?
>Pytałem miesiąc temu - bez odzewu - może w tym wątku znajdzie się ktoś kto odpowie?
>pozdr.

Miałem w ręku jeden notebook Gericomu, p133. Poza tym, że nawet Kim Ir
Sen nie wie kto to produkuje, poza źle przylegającym radiatorem do
CPU, pierdzącym wiatrakiem, dyskiem z badami (wymiana kosztowała
majątek) i słabo czytającym CD wszystko pozostałe działało ok.
To było dawno, notebook nie mój i już po gwarancji, poczekaj na opinię
innych.

--
#PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#