Re: Ati dvd i ID number.

Autor: Pet (pet_at_goc.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 21:51:18 MET DST

"Omulec" <sgluch_at_samochodowy.pl> wrote in message
> No wiec install ATI na kompie i niestety nie idzie bo prosi o ID number z
> plyty instalacyjnej karty ATI. Oblookalem, nie stwierdzono. Instalowal juz
> ktos?

Jasne, ze oblookal ;) Robisz tak:

Wkladasz swoj org CD, ktory miales z Radkiem i szukasz pliku:
X:\install\MmcDvd7\dvd\dvd.dll (lub cos w tym stylu. chodzi o dvd.dll).
Teraz Patrzysz jaka jest jego wersja (prawy przycisk myszki/wlasciwosci).
Np. u mnie jest to 5.0.0.13.

Teraz odpalasz dopiero co sciagnieta instalke najnowszej wersji ATIDVD.
Czekasz az sie rozpakuje gdzies tam. Teraz pyta cie o kod. Udajesz sie do
katalogu, gdzie sie rozpakowalo w poszukiwaniu pliku setup.inx . Otwierasz
go pod jakims edytorem (ja lubie ten viewer w Windows Commander) w
poszukiwaniu ciagu znakow twojej wersji tzn w moim wypadku bylo to 5.0.0.13.
Po odnalezieniu tego ciagu patrzysz w lewo(w tyl) od tego miejsca i najdalej
za pareset bajtow odnajdziesz jakis dvdserial :) to bedzie ten twoj, ktorego
producent zapomnial przykleic na cd. Teraz wkladasz twoj oryginalny cd z
driverami, ktory miales z karta graficzna, podajesz odnaleziony przed chwila
kod i teraz z pewnoscia sie zainstaluje :)

Powodzenia !

PS: Mialem do tego kiedys program napisac ale jakos mialem inne rzeczy do
roboty :)

Pet