Re: PIV i box pasta termoprzewodząca

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 21:14:45 MET DST

> "Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> wrote in message
> Ja tam wolalem usunac to czarne cos (swietnie zmywa sie benzyna
> ekstrakcyjna) i posmarowac proc srebrna pasta z coolera Titan.

Dzięki... takie rozwiązanie nie wchodzi w rachubę ;-). Ciekawi mnie bardziej
odpowiedź na oryginalne pytanie.

> PS: Dlaczego wydales majatek na taki proc zamiast np. kupic 1,6A i bez
> problemu przestawic go na fsb 133 i miec 2,13 za grosze? ;-)

Nie ja wydawałem kasę. Moja rekomendacja to był Northwood 1.6 i tak bez
kręcenia by się na ten serwer przyjął. Zleceniodawca dostał cene w okolicach
1k PLN za ten procek to wziął... jego wola.
Procesor nie bedzie kręcony - to ma być serwer.

Pozdrawiam

--
Radek "Radio Erewan" Przybył
radek_at_cdrom.pl; http://www.cdrom.pl