Re: ...pieprzysz

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 14:14:28 MET DST

Osobnik znany jako patch <sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> nabazgrał:

> Albo jesteś lamer albo nie wiesz o czym mówisz.

Dobrze wiem co mowie, uzywalem wszytkich wersji Windows poczawszy od
3.11 i zadna nie byla tak niestabilna jak Me.

> Z perspektywy programisty a nie lamera mogę powiedzić że korzystam z
> Me w domu i nigdy nie wróciłbym do 98.
> Argumenty za Me
> - zaktualizowane sterowniki i biblioteki znane z 98

Sterowniki do kart dzwiekowych, graficznych, sieciowych, modemow,
ewentualnie monitorow i tak instaluje sie dostarczone przez producenta,
wiec to, ze sa zaktualizowane i tak nie ma wiekszego znaczenia.

> ... usunięto sporo błędów

... i dodano jeszcze wiecej nowych

> Na tym samym kompie testowałem XP
> Argumentów "za" tym systemem nie mam. Jednak po wyłączeniu
> kilkudziesięciu funkcji ozdobników, przywróceniu klasycznego
> interfejsu. Zaczyna to całkiem normalnie działać (na 128MB+AMD1GHz).
> Ciekawe jak to zacznie biegać po zastosowaniu dodatkowych programów
> tweak'ujących.

Mam P2 333_at_416 i 256MB, wlaczone wszystkie bajery i system chodzi jak
marzenie, nie wspominajac juz o stabilnosci. Ostatni raz system zawiesil
sie ok. 3 tygodni temu, a uzywam kompa po 6-8 h dziennie do roznych
zastosowan.

--
Adam Gołąbiewski, e-mail: adam_at_pac.pl
www.jurata.prv.pl - oferty wczasów nad Bałtykiem