Re: ECS, EPOX,, AMD czy Intel co wybrac?

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 17:44:53 MET DST

Witam,

> itd Najsensowniej jest wymieniać więc cały komputer... Pytanie tylko
> jaki okres jest najbardziej optymalny... Dla kieszeni i potrzeb...

kiedyś, lata temu na pl.comp.pecet ktoś zrobił symulację i wyszło mu, że
optymalnie jest zmieniać kolejny element ze zbioru {grafika, hdd,
płyta+proc - ew. sam proc, ram} co 3 miesiące. Tzn w styczniu kupić proca, w
kwietniu dysk, itd. Brał pod uwagę kosztynowych i przychody ze sprzedaży
starych elementów... poza tym wyszło mu, że najbardziej opłaca się kupować
trzeci najdroższy procesor w cenniku;) i takie tam...

nie wiem jak to się teraz sprawdza... ale podaje jako ciekawostkę
przyrodniczą:)

pozdrawiam,
k.