Re: Plyty glowne ECS - opinie

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 14:44:58 MET DST

> Też rozważałem zakup, ale jak sobie pomyślałem o ilości lutowania i
> kombinowania żeby dodać funkcje które potrzebowałem (regulacja procesora)
> podziękowałem. A potem zaczęły się problemy z jakością i zrozumiałem jak
> dobrze zrobiłem że nie kupiłem :) Mam MSI na KT266A z RAIDEM i USB 2.0 i
mam
> święty spokój.

Spoko :-) Ja byłem zdesperowany :-)

A raczej nie zależało mi zbytnio poprzednie na OC . Tak naprawe wymieniłem
bo mi padło moje MSI Kt133 i po 2 mc dostałem nowe ... Kt133 MSI ... Lekko
sie wkurzyłem :-)
A udało mi się dobzre opchnac te MSI i po dołożeniu 30zł dostałem ECSa ...
A po dołożeniuy 20zł dostałem 256DDR :-) Więc wtymiana nie kosztowała mnie
sporo ...
No niestety na nowy procek trochę wydałem ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///