LCD a karta graf.

Autor: massy (margge_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 14:40:53 MET DST

Bede mial juz niedlugo LCD i zastanawiam sie jaka karte kupic ATI RADEON
8500 czy GF 4 Ti 4200.Zawsze slyszalem ze Radeon ma swietna jakosc obrazu
ale powstaje pytanie-czy zauwaze jakas roznice na monitorze LCD ze zlaczem
DVI i karta DVI-czyli wszystko cyfrowo obrobione.Warto kupic wiec GF 4 z
DVI np Leadteka czy tez BEDA roznice w jakosci obrazu w poropwnaniu z
Radeonem .Chodzi mi o ostrosc i soczystosc kolorow-do tej pory mam Matroxa
G200 i Ci ktorzy widzieli jaki obraz w 2D on generuje to wiedza o co mi
chodzi-nie chce miec teraz po prostu gorszego obrazu:)))