Jaka najmocniejsza karta do slotowego athlona?

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:56:19 MET DST

Witam

no wlasnie jaka najmocniejsza grafike mozna zinstalowac
na tym sprzecie, jest sens kupowac cos szybszego niz GF2MX400?
czy procesor 650 praktycznie nieupgrejtowalny wesprze w sensowny
sposob jakas nowsza karte? w tej chwili na plycie jest Ati Expert 2000Pro
karta ma byc dla mojego mlodszego brata, chcialby koniecznie pograc
w warcrafta, niestety na nic wiecej niz zmiane grafiki + gre mnie nie stac

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl
abdesign_at_poczta.onet.pl