Re: problem z RAM

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:41:49 MET DST

Piotrek <kick_me_at_o2.pl> wrote:
> Nie wiem czy dobrze tlumacze ale pisze zebys nie instalowal 2 ram w
> bankach DIMM2 i DIMM3 rownoczesnie. Sa to jakies dwa typy modulow
> blebleble i jedne maja cos pojedyncze (single) a drugie maja

Pisze żebyś nie instalował pamięci z dwoma bankami pamięci w obu
gniazdach DIMM2 i DIMM3. Pamięć z dwoma bankami to (w skrócie) taka
która ma chipy po obu stronach laminatu (modułu) czyli 16 (lub 18 jeżeli
to jest pamięć ECC) chipów. W obu gniazdach możesz zainstalować dwa
moduły jednostronne (czyli z jednym bankiem) albo jeden moduł dwustronny
(drugie gniazdo pozostaje niewykorzystane)

B.