Re: Dyski IBM'a to chłam :(

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:46:34 MET DST

Użytkownik "domel" <domel_at_zsmeie.torun.pl> napisał w wiadomoœci

> Użytkownik "Skibbi" <skibbi_at_copam.eu.org> napisał w wiadomoœci
>
> Przyczyna prozaiczna -na Węgrzech zlikwidowali kontrole jakosci. Mi
> tez padl, 60 GB. Dostalem z innej fabryki, dziala :)

Niezupełnie, ja nie mam z Węgier tylko z Filipin czy jakoœ tak i też zaczyna
padać, tydzień temu zaczšł zgrzytać, piszczeć i pojawiły sie bady, to już
drugi z kolei, jeszcze rok temu broniłem tych dysków zaciekle, teraz mam za
swoje, :((( też mam dylemat na co zmienić IBM'y sš szybkie i praktycznie
żadne dyski im nie dorównujš tyle że z jakoœciš kiepœciutko :(

Remek