Re: drukarka laserowa - czy warto do domu?

Autor: Nathan (bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:29:14 MET DST

x5y7_at_poczta.onet.pl wrote:

> Piramidalne bzdury mówisz? Przeczytaj tu:
> http://psrp.idn.org.pl/ozon.html
> Zresztą wydaje mi się że już to czytałeś. Jedno z Twoich zdań brzmi prawie
> identycznie jak zdanie zawarte w tym opracowaniu. Tyle ze jego konkluzja jest
> bardzo inna od Twojej.
Owszem czytalem i faktycznie moja konkluzja jest nieco inna. Przepisy
BHP mowia,jezeli dobrze pamiętam, 35 min, a potem 15 przerwy.

Moglbym powiedziec cos wiecej nt experymentow, ale pod reka nie mam
zrodel(literatury).
Przytoczone w artykule dane dot. nechanizmu uszkodzen DNA, lancucha
oddechowego itp dot. bezposredniego dzialania duzych stezen O3 na uklady
tkankowe. A jezeli chodzi o oksydanty i wolne rodniki to organizm radi
sobie z tym wcale sprawnie ( w koncu w przebiegu lancucha oddechoweho
tworza sie rodniki OH*, jak rowniez H2O2). Tak wiec nie obawiam sie
trzymac w pokoju ksero i chodzic po polu w czasie burzy.:-)

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,