Re: Chlodzenie wodne jest zajebiste !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:20:41 MET DST

"www.Meteoryt.net" <KevlarCD_at_Topnet.pl>, wrote in
news:ahos55$bec$1_at_news.tpi.pl:

> ?????????
> Ja nie pisze ze to rekord swiata przeciez.

No mi tez o to nie chodzi tylko o sensownosc calego przedsiewziecia.

> Ale tak sie sklada, ze na FSB140 3D Mark juz by dawno zdechl.

Najwyrazniej wczesniej cos sie slabo strales. Jedyny plus to zmienszenie
halsu (choc i tak BOX Intela jest bardzo cichy). Chlodzenia nie poprawiles
bo caly sysem ma kiepskie oddawanie ciepla o ogolnie mala pojemnosc. Jak
sam pisales, blok to zwyke "podleko" bez kanlow, a rurki sa cieknkie. Do
tego zadnego aktywnego chlodzenia wody. Wez pokatuj procka trzy dni
nonstop cpustability test. Po 3-4 godzinach sie zwiesi bo woda zacznie
parowac :>>>>

BTW kroc sygnaturke do 4 lini

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!