Re: ECS, EPOX,, AMD czy Intel co wybrac?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:21:20 MET DST

Tomasz T wrote:
> Prosze o porade jaką plyte glowną i jaki procesor wybrac do
> niedrogiego domowego PC (taki zwykly średniak)

solotek drv 5 i durnon 1200

> Czy oplaci sie investowac w dobra plyte skoro te standardy i tak sie
> czesto zminiają a ja nie zmierzam ani podkrecac ani zbytnio

nie, wsiadzisz jakiegos mocnego athlona za rok - starczy jeszcze.

> moze przejsc na XP? Z gory dziekuje i pozdrawim

win XP/2000 = to jest stabilonosc

nie kupuj p4 bo drogie a nic ponad durona i tak ci nie potrzebne - kup
grafike lepsza jak grasz.

wszyscy znajomi ktorych mam kupili sobie AMD Duron i srednie plyty - maja
kase na zmiane za rok itp.