Re: [OT]Re: amd v intel - dlugie

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 12:52:37 MET DST

też wspominam z łezką te czasy :-)

Pamiętam jak się ekscytowałem grafiką z Atari 800XL ... To był czad :-)))

Potem było C64 i wielka swięta krucjata przeciwko Atari :-)

Po c64 była Amiga 500 , potem 1200 ...

Amigę najbardziej najmilej wspominam. Maleństwo zamknięte w obudowie ,
cichutke a programiści wuciskali z niej co się dało i co chwilę wychodziły
coraz ciekawsze graficznie i coraz bardziej zaawansowane gry ... bez żadnych
upgrade sprzętu ...

To były czasy , pamietam demoscena na Amigę , co nowe demko to nowe efekty ,
lepsza grafika :-)

Także gry mało zajmowały i były miodne ...

A potem niestetety nastąpiła śmierć Amigi i przyszedł PC :-(((

Od tego czasu postęp jest szalony i tacy sami szaleni są "programiści"
którzy powinni wziąść przykłąd od ludzi któzy pisali dema na Amigę ... Tam
to była optymizacja ...

A teraz ? Walka marketingowa i MAX olewanie klientów i ciągle wmawianie
ludziom że to co już kupili jest za stare ...

Ahhh to były czasy aż mi łezka w oku sie zakreciła :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///