Internet z ProFuturo - jaki newsserwer?

Autor: Jarek P. (j_23_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 12:21:28 MET DST

Witam !

Zalozyli mi w domu internet, jest to LAN osiedlowy z laczem internetowym z
ProFuturo. No i mam problem z newsami, wszystkie znane mi serwery newsowe
nie chca mnie wpuscic ("You have no permission to talk. Goodbye!"), jedyne
co mi działa, to news.onet.pl, ale serwer ten jest tragicznie wolny, wymaga
logowania i ma dosc skromna oferte grup.
Ktos moze mi podpowiedziec, na jaki serwer newsowy mozna jeszcze probowac?

J.