Problem ze sprzętem :(

Autor: Skibbi (skibbi_at_copam.eu.org)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 12:26:25 MET DST

Witam,
Jakiś rok temu kupiłem płytę ASUS A7V133 z Thunderbirdem 1,3GHz.
Wszystko działało sprawnie do momentu wymiany Thunderbirda, na
Athlona XP 1800+. Nagle zaczeły się pojawiać dziwne restarty,
stabilny Windows 2000 nagle przestał się poprawnie zachowywać :(
Ponieważ małem go już ponad rok czasu zrobiłem reinstalla, ale
to nie pomogło. Czy destabilizacja pracy kompuera może wynikać
z wadliwości procesora? A może płyta główna jest już lekko za
stara? Wiem, że Windows 2000 jest czuły na pamięć, ale do tej
pory wszystko działało doskonale, po wymianie procesora coś się
stało. Zauważyłem, że zwisy się zdażają np. podczas kopiowania
dużej ilości plików z partycji na partycje, podczas odglądania
filmów, czy ściąganiu dużych plików z sieci.
Niestety nie mam w domu ani innego procesora, ani innej pamięci,
więc narazie nie mam jak przetestować tych komponentów. Co Waszym
zdaniem jest uszkodzone? Jeżeli to procesor, to jak go zareklamować
u sprzedawcy skoro chodzi? Jak przetestować sprzęt by wykryć
winowajcę?

Pozdrawiam

--
\ |  | |  /\  -=[skibbi_1(at)friko2(dot)onet(dot)pl]=-  /\