Re: 256 ram pc 133 i 7 ns

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 12:13:36 MET DST

> [...]
>
> :)))
> Nic nie namieszał, faktycznie tak jest...
ja nie neguję, tylko obawiam się, że odpowiedź na pytanie przerosła
pytającego :)

> Podobnie jest z modemami. Jak mnie wkurza określenie "modem ISDN"...

jakoś określenie terminal adapter do większości nie trafia....

P.S. przydałoby się jakiś pl.comp.pecet.advanced bo mnie szlag trafia od
przewalania bzdurnych postów. Merytoryczną wartość posiada 10% -
optymistycznie licząc

--
Pozdrawiam,
Cooger