Re: CD-RW

Autor: KrychU (kreesch_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 22:12:45 MET DST

> CD audio nie powinno się nagrywac szybciej niż x2 (no może x4) bo sa
> efekty takie jak zauważyłeś.
> Nie wyrabia laser w odtwarzaczu - bo płyta za szybko nagrana

Moze i nie powinno ale... Swojego czasu zarabialem w ten sposb (nagrywajac
plyty audio) i z doswiadczenia wiem ze optymalna predkosc to 12x - na
wiekszosci sprzetu audio dzialaja bez problemu a w bardzo ciezkich
przypadkach 8x zalatwialo sprawe. Plyty nagrane np z 16x rowniez dzialaly
ale na ogol tylko w dobrym sprzecie jak Sony, Technics, wieksze predkosci
nie maja sensu. Oczywiscie zalezy to rowniez od uzytego nosnika, czasem moze
pomoc wyczysczenie lasera w wiezy (jak trzeszczy). Sprzet na ktorym
angrywalem to poczatkowo Yamaha 2100E a potem LG 24x.

Pozdrawiam

KrychU