Re: Smieszno i straszno - Compaq vs Ja cd Jaki fajny ten Compaq

Autor: RB (iemand_at_pandora.be)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 10:35:58 MET DST

Czy rejestrowales swoja maszyne On-Line. Kilka lat temu kupilem rowniez
compa w USA. Po przyjezdzie do domu zarejestrowalem go, przy pierwszym
problemie z HD pani z service znalazla mnie bez problemu w ich datas. Karta
gwarancyjna nie byla potrzebna poniewaz amerykanie mieli dane ze sklepu:
data sprzedazy itd.
Mysle, ze e-mail do Compac USA jest dobrym rozwiazaniem, chociaz moge sie
mylic. Polskie service mogo pracowac na warunkach z ograniczona
odpowiedzialnoscia.
Jezeli mieszkasz blisko granicy z jemiaszkami, to pakuj compa i wybierz sie
tam na krotka wycieczke. Warunek: comp musi byc rejestrowany.