Re: za duzy dysk

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 10:17:01 MET DST

Użytkownik "dziobas" <USUŃ@ANTYSPAM.PL> napisał w wiadomości

> Z tego dysku system nie botuje systemu? To jest pod primady, czy scorady?
> Master, czy slawe? Chyba wersja systemu tu jest bez znaczenia.

System sie nie botuje, bo system jest na moim dysku(2,5GB) nie wiem jak
podłączałem(pierwszy lepszy wolny kabel ;) System WIN98 na innym nie
sprawdzałem, w każdym razie podłączałem Seagate (chyba U5 albo U6) 40GB, tam
nie znalazłem żadnej zworki do przestawiania na Max32GB więc go BIOS nie
wykrywał tylko sam systam. Chodził u mnie też Szajsung 40GB sformatowany u
mojego kolegi potem ustawiony zworką na 32GB w systemie również poprawnie
wykrywany.

--
**pozdrawiam henhrust**