Re: Abit KT7a - padł?

Autor: barto (admin_at_warszawa.toya.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 08:36:22 MET DST

> Mozna sprobowac zresetowac pamiec BIOS-u wyciagajac bateryjke
> lub opdowiednia zworka.
>
> Michal Letowski

resetowałem - nie pomogło, pamięć (są dwie kostki po 128 MB) sprawdziełem
najpierw jedną potem drugą i to samo, raczej mało prawdopodobne żeby padły
obie naraz.Całą płytę wyjąłem, podłączyłem do innego zasilacza z inną kartą
graficzną i nic. Może jednak wybiła jej ostatnia godzina? na szczęscie jest
jeszcze na gwarancji (2 lata), zobaczę co powiedzą w serwisie - dzisiaj jadę

Pozdr.